top of page

mijn eerste verhaal


Dag 1


Ik ben Kian S. op een dag was ik thuis ik ging naar mijn kamer ik zag de computer.

En toen raakte ik hem aan en was ergens anders, maar ik zag de zon ik ging toen slapen.

Maar ik hoorden help ik zij waar ben je hier waar is ik ben omhoog en toen.

Zag ik hem beneden ik help je en de dader gin weg .

En we bouwden een huis.

Maar we gin eerst hout halen want aders kan je geen huis maken.

ik zij hoe heet jij hij zij floor en jij heet Kian S. mooi je naam.

Maar je waarom zij jij omhoog tegen omlaag ik wou uit testen dat je wel Nederlands spreekt.

Ik praat Nederlands ja kom we gaan hout halen en dat gaan we doen.

Maar wie gaat hout halen ik.

En ik ga eten halen.

Ik ben moe jij ook ja we gaan slapen.


We hepen wol nodig voor kleren we gaan op zoek naar wol help jij mee ja.

En we hepen nu wol en nu gaan we kleren maak maar ik weet niet hoe dat moet maak je geen zorgen.

Maar ons huis is leeg ik weet iets een lijst met dingen die we nodig hebben.

Ja goed idee we gaan het maken.

1 schilderij,1

2 kamers,2

3 wc,1

4 badkamer,1

5 kasten,4

6 beden,2 maar we hepen al beden maar nog geen plek je voor beden ik wel in ons kamers ja.


We gaan het maken.

We zijn klaar.


Dag 2

Maar wie was die dader ik weet het niet maar ik weet wel wat hij doet.

Hij maakt ader mensen naar de wereld waar je nu bent.

Ik wou hem stopen maar het mislukt.

Dat is jammer maar is hier iets magisch ja maar wat is het een kristal.

Maar waar is die je kan het op een plek niet vinden maar je kan het in je hard krijgen.

Maar hoe als je het bereikt.

Maar hoe bereikt je het als je woelt.

Maar nee stop er is geen ader manier.

We gaan een boek maken ja dat is goed.

Ik kan niks bedenken schrijf wat je weet.

We gaan een schel blaast maken maar we gaan spullen wat we daar voor nodig halen.

1 hout,4

2 spijkers,6

3 emmers water,1


Nu gaan we aan de slag.

We zijn klaar.


Dag 3

Ik weet toen ik de computer aan raakte dat ik hier kwam.

Weet jij toen ik de computer aan raakte hoe ik hik hier kwam.

Ja wand de dader maakt voorwerpen betovert.

Wat gemeen en erg dader we gaan er iets aan doen.

Ik weet iets we hepen deze spullen nodig.

1 bewaking,1000

2 Teams,997


Dat hepen we nodig

Dat gaan we regel oké.


Maar we moeten ook aderen huis maken ja dat is waar maar we gaan ook dit maken.

1 Huissen,50

2 schelplaatsen,30

3 scholen,20

4 kastelen,10


Dat is genoeg maar nog wapens

Die gaan we morgen maken en nu slapen.

ik ben bang ik ben bang wat moet ik doen zeg het a.u.b.

je moet rustig zijn oké ja ja ik weet het.

Maar de kinderen willen spellen.


Dan maak we het oké dit hepen we nodig

1 speel pleken,20

2 computers,30

3 klimmer rekken,20

4 glijbanen,30

5 spring kussen,20

6 speel kastelen,30


Dit hepennodig gaan we maken.

Dit gaat lang duren.

We zijn klaar.

We gaan nu slapen.


Dag 4

ik ben bang ik ben bang wat moet ik doen zeg het a.u.b.

je moet rustig zijn oké ja ja ik weet het.

Maar de kinderen willen spellen.

Dan maak we het oké dit hepen we nodig

1 speel pleken,20

2 computers,30

3 klimmer rekken,20

4 glijbanen,30

5 spring kussen,20

6 speel kastelen,30


Dit hepennodig gaan we maken.

Dit gaat lang duren.

We zijn klaar.

We gaan nu slapen.


Dag 5

wij wil een hotel ja ja oké.

Floor mag ik de telefoon ja maar wie is dat dat zegt hij niet!.

Ben jij de dader ja ga kom naar mij.

Ja ik om niet waai ojee.

Kian S Floor Kian S wat wie zegt dat ik dader.

Batel1 KIAN DOET zwaard hoofd FLOOR DOET KRISTAL SPANW.

DADER doet verder in draak Kian S zegt Aa!!!!! Help!.

Battle 2 Kian S doet!!!!! (Kristal) super kracht!!!!! .

Ik ben weer terug.

En, en nu slapen!!!

0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

eend en vis

bottom of page